tiistai 29. maaliskuuta 2016

Lyhyt kärkkärivideo

Mulla ei ole ollut paljon aikaa kirjoitella viime aikoina. Nyt ajattelin kuvata tänne ihan pienen videon, jossa säädän jotain kärkkäreillä. Yhteensä mulla on ollut nyt noin tunti, 5x15 min, tuota kärkkäritreeniä tuntien lopussa. Olen ollut tänä vuonna vain 5 kertaa balettitreeneissä, koska pari kertaa olen ollut kipeänä ja ope saman verran (tietysti sattunut eri viikoille nuo sairastumiset :D). Lähden tästä juuri kirjastoon lukemaan, koska eräs sukulaispoika, 1v, on meillä nyt jatkuvasti hoidossa, eikä lukemisesta tule kotona yhtään mitään.

 Olen muuten lähdössä torstai-perjantaireissuun Seinäjoelle. Onkohan siellä keskustassa jotain kirpputoreja?

Tässä nyt lyhyt ja  vähän rakeinen tossutteluvideo. Toivottavasti se näkyisi tällaisenaan, muuten täytyy laittaa se illalla erikseen Youtuben kautta. Olisi kiva kuulla saitteko sen näkymään :).

video

-Helinä

13 kommenttia:

  1. Mitä, sä tuut tänne? :D
    Haluutko tavata? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, oon kyllä tulossa :). En tiedä vielä, kuinka aika riittää, mutta perjantai aamupäivän pitäisi olla ns vapaata toistaiseksi niin voisi olla kiva nähdä silloin. Aikana tuo aamupäivä tosin voi olla sulle hankala? :/

      Poista
    2. Mulla on perjantaiaamuna ysiltä käynti jalkaterapeutilla, joten mä olen kyllä käytettävissä aamupäivän :)

      Poista
  2. Sä oot edistynyt baletissa kyllä ihan hurjaa vauhtia!! :)

    VastaaPoista
  3. OOTKO TULOSSA TÄNNE? HALUUN NÄHÄ SUT!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei sori, nyt tuli ehkä turhan suora ilmasu, mutta ois hienoa jos ehtisit moikata. Hyörin siinä kaupungin lähistöllä itsekin aamupäivällä. c:

      Poista
  4. Minulla video ei näy kännykällä, mutta koneella näkyy ihan normaalisti :) Wau, mitkä nilkat, varsinkin toisessa asennossa nilkkojen kaaret näyttävät hurjan sieviltä!

    Rakentavana palautteena voisin sanoa, että yritä pitää paino enemmän isovarpaiden päällä. Parissa kohdassa näytti siltä, että paino keikahti pikkuvarpaiden päälle, ja se altistaa helpommin loukkaantumisille. Muuten oikein kivan näköistä, sinulla on kyllä todella nätit nilkat (ja pitkät sääret, saatan olla vähän kateellinen)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :). Mulle varsinkin 4. ja 5. asento tuottaa hankaluuksia, kun ei olla niitä niin paljon tehty.Niissä tuo painon väärä jakautuminen tuottaa varmaan eniten ongelmia :).

      Poista
  5. Voi että miten hienolta näyttää. Vaikuttaa että oot kyllä edistynyt hurjasti jo noissa viidessä treenissä. Itestä ei tunnu ihan samalta. Videolta näyttää sille että oisit jo pidempäänkin treenannut ja ihanat kaaret nilkoissa kyllä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mutta luulen, että säkin oot kehittynyt kärkkäreillä, sitä harvoin vaan ite huomaa. :)

      Poista
  6. Hei vau hienot nilkat! Saat tosi kivan leveen 2. asennon, mun on ite pakko pitää aika kapeena ku muuten ei yllä kärjen tyvet lattiaan asti. Mitä muuten kuuluu? Oletko ollu siellä joukkuevoimistelun treeneissä nyt paljon? Ja entä onko teillä baletissa kevätnäytöstä? Oot varmaan aika kiireinen koska pääsykoe lähestyy, ei oo siis tarkotus mitenkään hiillostaa sua kirjoittamaan blogia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :). Mulle kuuluu ihan hyvää, mutta arvasit oikein, sillä kiirettä riittää. Oon käynyt joka maanantai siellä joukkuevoimistelussa ja kivaa on ollut :).
      Käyn baletissa vain kansanopiston kurssilla, joten ei ole näytöstä tulossa.
      Äitini päätti aloittaa liikunnan, joten täytyy pitää hänelle jokin jumppa joka päivä (harvoin itse aloittaa muuten, jos en sano että nyt tehdään tämmönen), mikä on nyt vienyt aika paljon mun vapaa-ajasta. Oikeastaan tällä hetkellä en tee muuta kuin liiku ja lue. Jospa sitä muuta sisältöä elämään saisi takaisin sitten kesäkuussa :D.
      Voisin yrittää ehtiä tehdä tällä viikolla sellaisen yleispostauksen mun kuulumisista :).Kiitti :). Mulle kuuluu ihan hyvää, mutta arvasit oikein, sillä kiirettä riittää. Oon käynyt joka maanantai siellä joukkuevoimistelussa ja kivaa on ollut :).
      Käyn baletissa vain kansanopiston kurssilla, joten ei ole näytöstä tulossa.
      Äitini päätti aloittaa liikunnan, joten täytyy pitää hänelle jokin jumppa joka päivä (harvoin itse aloittaa muuten, jos en sano että nyt tehdään tämmönen), mikä on nyt vienyt aika paljon mun vapaa-ajasta. Oikeastaan tällä hetkellä en tee muuta kuin liiku ja lue. Jospa sitä muuta sisältöä elämään saisi takaisin sitten kesäkuussa :D.
      Voisin yrittää ehtiä tehdä tällä viikolla sellaisen yleispostauksen mun kuulumisista :).

      Poista